Betale gebyr eller erstatning

Du kan betale eventuelle gebyrer på biblioteket, via app eller ved at overføre beløbet til biblioteks konto.

Du kan betale eventuelle gebyrer eller andre mellemværender i bibliotekets betjente åbningstid. På biblioteket kan du kan betale kontant, med dankort eller mobilepay.

Uden for åbningstid har du har også mulighed for at betale med mobilepay via appen "Biblioteket" og du kan betale med mobilepay ved vores røde søgeskærme. Du skal bare logge ind og følge vejledningen på skærmen.

Du har også mulighed for at overføre beløbet til bibliotekts konto i Nordea Bank, konto: 2186 0745632734. Husk at anføre regningsnummer eller dit navn og/eller cpr.nummer ved betaling.

Bemærk: Hvis du skylder biblioteket kr. 200,- eller derover, for materialer og gebyrer, spærrer vi for nye lån og reserveringer indtil sagen er bragt i orden. Hvis du betaler på biblioteket, så bliver der lukket op for nye lån med det sammen. Betaler du ved bankoverførsel, så skal du være opmærksom på, at der kan gå nogle dage inden din betaling registreres og du igen kan låne.

Gem din kvittering

Hvis du har erstattet et materiale og finder det igen, skal du stadigvæk aflevere det til biblioteket. Inden for en periode på ½ år kan du få erstatningsbeløbet refunderet, minus klargøringsprisen på 50 kr., hvis du medbringer kvitteringen for det betalte erstatningsbeløb.